Dagens mat

Dagens rätt på Restaurang örngottet:
Lasagne al forno med parmesanost
image60
Idag såg jag å Madde fram emot en god lasagne, men madde var smart redan innan vi gick till maten sa hon till mig "förra gången var det äckligt, kommer du ihåg?" -Jag kommer ihåg
Då lixom idag var det typ 5 kilo köttfärs mellan 3 plattor. Ett sås skikt lika tunt som ozonskitet och noll tomater..

Örngottet jag tror ni kan bättre!
Å vad var det med alla små brosk bitar i köffärsen?!...
ett + är att det finns parmesan och riven ost!

Jag ger dagens mat:
++

Imorron är det jag har sett fram emot hela veckan:
Biff Black & White (béarnaise-och rödvinssås)
har skyhöga förväntningar! Fram med skeden!

Kommentarer
Postat av: MadduZ

Haha såsskiktet var lika tunt som ozonlagret xD... sorgligt men sant

2008-01-31 @ 21:45:14
Postat av: smör-sara

aa, helt sjuukt! Hade vart gott me mkt sås!! Mumma!

2008-01-31 @ 21:52:56
URL: http://saruzmadduz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0