Dagens rätt

(Nu skriver ja för andra gången, för att jag tröck på en knapp som tog bort allt så det blir inte så detaljerat som de var tänkt, sorry Johan)

Idag på Restaurang Örngottet serverades:
-Biff Black & White med stekt potatis och chokladpudding

Sen i torsdags har jag längtat sååååååååå efter dagens mat!! Kanske så mycket att det tillslut blev en besvikelse... tyvärr så var d inte så gott som jag hade hoppats.

Jag la på 5 potatisar och 2 biffar och beanaisesåsen på tallriken, å saltade förstås! Men asså jag förstod ju att de var gummi biffar som vanligt, asså varför ska de jämt vara så ?! :( Potatisen var helt okej, och b-såsen med fast inget går upp emot första b-såsen vi bleb serverad på Blackan!!!!
image71
Idag var det schangtilt, vi fick efterrätt: chokladpudding i bruna plastglas!! Gott faktiskt men ja saknade grädden sjuuuuuk mycket!!
image72

Kanske skulle han ha valt att äta sunt som Roshna..:
image73
...eller inte!

När jag tröttnade på att käka potatis och bea-sås så gick ja istället och hämtade nudlar, sånna där tjocka, tillsatte lite beanaise och keso och salt och blanda ( smakar nog spya tänker du, men nej nej det var faktiskt helt OK)
image74

Jag ger dagens mat:
$$$ (+ för chokladpuddingen)

//Smör-Sara

Kommentarer
Postat av: Ewie

fasen så gott det ser ut :)

2008-04-11 @ 19:53:11
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Johan i Frankrike

ooooh tack sa jattemycket sara ;) da vet jag att jag inte missade for mycket, aven om chokladen sag riktigt mumsig ut ;)

2008-04-12 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0