Snabb lunch

Idag hade jag bara en lektion sen stod jag och marmeland-Madde på gymnasiemässan, så jag missade lunchen i skolan.. Men som tur var så slank jag in på donken i Vällingby emellan för att köpa 2 cheesisar och en vatten. men "drikmaskinen" var trasig!! :@ så jag fick ta de där himla cheesburgarna och lägg i fickan och käka utan dryck!! :O
Bara för det hade jag en "lök-andedräkt" typ hela dagen...
USELT MCDONALDS!
image16
Jag ger er ett :
-
Medans jag ger de lagom svettiga hamburgarna:
+++

(Jag är döhungrig.......!!)

Gourmanderna jag saknade er idag! <3
// Smör-Sara ;)

Kommentarer
Postat av: sockersara

Vi saknade er ocksååå!

2007-11-16 @ 20:35:26
URL: http://ssandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0