Licence to Grill

Jag tänkte rekommendera ett matlagningsprogram som heter Licence to Grill. Det går på Tv4 varje söndagskväll och brukar vara väldigt inspirerande.

 

image17

 

 

Robert Rainford är kocken som står i sin trädgård och förbereder middagen varje lördag. Såklart blir det grillat! Men det bästa i det här programmet är inte själva matlagningen (som i och för sig är ganska underhållande) utan "Rob's" små kommentarer om maten: Man får se honom (i slowmotion) säga saker som: "It's gonna be good!" och "It's gonna be sexy!" Och ett "Whoh!"-liknande ljud. Det är det bästa! Jag säger bara: Se på Licence to Grill - you won't regret it!

 

/Lax-Lisa


Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag ÄLSKAR det där programmet!!
Det är så roligt när han säger "den här oxfilén är så sexig" när han lägger in den i marinad ... haha

2007-11-17 @ 12:32:41
URL: http://saruzmadduz.blogg.se
Postat av: Johan

HAN ÄR SÅ HIMLA IRRITERANDE. JAG VILL SKJUTA HONOM

2007-11-17 @ 16:55:16
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Muna

Han är bäst haha så kul att kolla på honom. I've got license to griill!! haha lisa it's gonna be sexy jag vill höra dig säga det :P

2007-11-17 @ 19:08:15
Postat av: mad A

skjut mig med, när du ändå är på gång.

2007-11-18 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0