Hemmakväll med...MAT

Finns det något skönare än en riktig fettokväll i soffan? Chips, godis, popcorn, choklad, läsk - bara socker och fett helt enkelt!

Nu hade jag till förvåning tänkt att skippa dessa saker och jag höll på att lyckas tills... Min broder ropar Malin vill du ha popcorn? Då kan man bara inte säga nej! Sedan kommer som en lite följd fråga: Vill du ha godis med? Går inte att motstå.

Så nu har jag satt i mig både popcorn och godis. Bra för magen(fettet)! Bra för humöret(sockret)!

Love, Malin(någotnamn?)

Kommentarer
Postat av: Marmelad-Madde

Fettokvällar är det bästa som finns=D!!! Det borde vi gourmander ha tillsammans någon gång;).

2007-11-16 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0