jul jul strålande jul

vad händer med bloggen? vad händer med mötena? jaja, nu är det jullov och vi kan inte göra något åt det FÖRUTOM att plannera och komma på idéer och inte vilka idéer som hellst, utan SMARTA idéer =)

så jullov - julen - julafton - mat - gourmand!

för vad passar inte en gourmand bättre än julen?
HA - det kunde ni inte svara på va?

nepp, skepp, lepp

maten ska vi äta
och inte mäta
julen den gör gott
för maten vi då fått
detta rimm nu går åt skogen
men jag är kanske inte så mogen - men väldigt trogen
jag känner att jag har ett mål
som med mängder mat och kål
ska föra vidare våran kultur
med kamp och struktur
för att varva fler folk
utan att använda mig utav en dolk

tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Smör-SAra

Idag tog jag upp det här problemet med några av mina gourmander!! :O
(samtigigt som ja åt en och en halv tallrik kebabtallrik me pommes, halv tallrik pasta me gräddsås å kyckling å en halv marängswiss) HAHA

2007-12-29 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0