Chicken tasty / Big Tasty

image40

Alltså jag måste bara säga att jag ÄLSKAR McDonalds!!!!!!!!

I dag har jag valt att inrikta mig på Chicken Tasty och Big Tasty.
Chicken Tasty:
Marmelad-Madde jag kommer ihåg din debut... heh
Första gången du åt någonting annat än en lilla menyn/Happy Meal.... (lägg märke till att de va typ ett år sen)
Din första hambis var en Chicken Tasty ;)
haha
Då i början, då var den god... sedan blev kycklingen lite halv skum....
Asså såsen och kombinationen i en Chicken tasty eeeeeee perfekt!!!
MUMMA!
image42
image41
Big Tasty:
Om du är sugen på nå mer mättande, så skall du ta en Big Tasty.
Den har en rökig smak och en burgare på 150 gr!
Fast den går ner på 3 röda!
Man kan bli lite för rökig efter en Big tasty (illamående av all röksmak) men de gör inget


Snart kommer fler McDonalds tips!

/Smör-Sara

Kommentarer
Postat av: morots-malin

sluta klaga på lilla menyn - bara för att jag alltid tar det =D

2007-12-02 @ 21:06:34
Postat av: Sara

Morots-malin, en gourmand (en som äter mycket) äter INTE lilla menyn...hm :P

2007-12-02 @ 21:29:00
URL: http://saruzmadduz.blogg.se
Postat av: Marmelad-Madde

Oh jag kommer oxå ihåg min debut;) det var tider det, chicken tasty-kom tillbaka=)

2007-12-02 @ 21:46:33
Postat av: Sara

vilka minnen

2007-12-02 @ 23:02:52
URL: http://saruzmadduz.blogg.se
Postat av: Smör-Sara

den e typ borta nu??

2007-12-07 @ 00:26:28
URL: http://saruzmadduz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0