28 December

Idag tar jag som ordförande upp några händelser från ett sammanträde av ett gäng Gourmander. Jag har en hel del goda nyheter, och kanske en del mindre bra...
Ett sammanträde mellan:
Sara Ö
Sara S
Madde
Muna
Malin S
(Malin R)
image51
image52
image53
image54

Vi var i Kista centrum för att ha det lite trevlig, med mat och skratt

Jag låter mig presentera en ny GOURMAND: MALIN ROSENBERG
(Sedan några dagar efter vår Gourmand-idé så har Malin velat bli en Gourmand, men vi sade till henne att vänta tills "intagningsprovet" , men eftersom nästan ingen är på på att ha möte om bl.a. det så tog jag som ordförande saken i egna händer.)

Drag om Malin:
Malin har en dragningskraft till gourmanderna
Man behöver inte vara "storvuxen" för att vara en gourmand
Hon ääälskar CHOKLAD

Intagningsprovet:
Malin åt nästan upp en stor tallrik med ENORMT krämig pasta, gräddsås me kyckling och svamp. Men som sagt i min och Maddes blogg så kan man INTE sätta sin tillit till FORNO ROMANO, så hon fick istället käka en trekulig glass(cookie, trippelchoklad, vanlij) efter denna krmiga pasta.
Hon gjorde detta i 5 Gourmanders närvaro
image49

Härmed skall Malin Rosenberg behandlas som en av oss!!

KISTA´s mat är mumma!

Jag, madde och Muna tog en Kebabtallrik med pommes frites
Malin. S och Sara. S tog någon va jag vill kalla ynka Tacotallrik (typ 10 nachos, köttfärs, ost å gucamole)
Malin. R åt som sagt krämig pasta me kyckling sås

Det var verkligen mumma, jag åt min k-tallrik stor del av Maddes, delar av Malins pasta och delade en marängswiss med Muna.
Blev lite illamående.. fick kurera mig hela natten, med rensade vatten, men man är väl en gormand!
image50
(gick nog upp 13 kg!!)


Jag har funderingar (lägg märke till funderingar) på att alla Gourmander skall genomgå ett intagningsprov, för att vi alla skall ha samma förutsättningar..

..detta kommer diskuteras med styrlesen.

Kommentarer
Postat av: Smör_sara

Äntligen gick det fick skriva det 2 gånger :O

2007-12-30 @ 01:18:59
Postat av: Malin R, den nye

Trevlit trevlit att få vara en del av gemenskapen!! efter en tids väntan =P
Förstår bara inte hur en så vidrig bild på mig kunde dyka upp...

2007-12-31 @ 17:44:39
Postat av: Smör-Sara

Willkommen!
Vidrig? :P
Fick du ditt välkomms mail?

2008-01-01 @ 04:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0